Pratite Banke:online i na Twitteru

Blic novosti iz banaka /

Banca Intesa - Zadovoljstvo klijenata u centru pažnje

 
// 22.06.2011. 15:23:35

Banca Intesa je proglasila pobednike prvog godišnjeg studentskog konkursa Dokaži se 100%. Jovana Đapa i Mirjana Dmitrović, studentkinje Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu, pobednice su konkursa Dokaži se 100% u oblasti implementacije, a Bojan Đuričković, student Fakulteta tehničkih nauka Univerziteta u Novom Sadu i Milena Popin, studentkinja Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Novom Sadu, autori su najboljeg projekta iz oblasti inovacije, po mišljenju stručnog žirija.

Pobednici konkursa osvojili su novčane stipendije u visini od po 1.000 evra, priliku da predstavljaju Srbiju na internacionalnom takmičenju u Italiji, kao i mogućnost obavljanja plaćene stručne prakse u Banca Intesa u trajanju do tri meseca. Za pobednike internacionalnog nadmetanja predviđena je stručna praksa u Diviziji internacionalnih banaka članica Intesa Sanpaolo Grupe ili letnja škola na prestižnom Universita Cattolica.

Tokom mesec dana 12 najboljih studenata Univerziteta u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu razvijalo je projekte na zadate teme iz oblasti upravljanja zadovoljstvom klijenata, a stručna komisija čiji su članovi bili predstavnici menadžmenta Banca Intesa Beograd, Divizije internacionalnih banaka članica Intesa Sanpaolo Grupe i predstavnici univerziteta, donelo je odluku o najboljim projektima iz oblasti implementacije i inovacije.

Ostali učesnici konkursa dobili su novčanu nagradu u vrednosti od po 300 evra za izvrsno angažovanje na projektu tokom kojeg su, kroz timski rad i u saradnji sa mentorima, stručnjacima za upravljanje zadovoljstvom klijenata Banca Intesa Beograd, bili u prilici da razvijaju svoje znanje i veštine kroz realne poslovne situacije i izazove.

Cilj konkursa Dokaži se 100%, koji će Banca Intesa svake godine organizovati za studente svih univerziteta u Srbiji, jeste da na poseban način stimuliše kreativnost studenata i inovativan pristup u rešavanju zadataka iz oblasti unapređenja zadovoljstva klijenata, ali i da ustanovi godišnju studentsku nagradu za izvrsne ideje koje doprinose promovisanju i razvoju ove oblasti poslovanja.
 
Na konferenciji za novinare povodom proglašenja pobednika konkursa Dokaži se 100% o značaju saradnje poslovnog i akademskog sektora kao i o dobitima koje iz takve saradnje proizilaze za studente, govorili su prof. dr Sima Avramović, predsednik Saveta Univerziteta u Beogradu, Adriana Saita, direktor Sektora za marketing i prodaju Divizije međunarodnih banaka članica Intesa Sanpaolo grupacije, Alikot Lorans Mari Klod (Aliquot Laurence Marie Claude), direktor Odeljenja za upravljanje zadovoljstvom klijenata u Diviziji internacionalnih banaka članica Intesa Sanpaolo Grupe i Draginja Đurić, predsednik Izvršnog odbora Banca Intesa Beograd.

Izvor: Banca Intesa

0 0
Ako želite možete ostaviti komentar na ovaj članak.

Anketa

Nema komentara

Ako želite možete ostaviti komentar




Vesti

Povezani članci

Novosti iz banaka

Najčitanije vesti

Najtraženiji bankarski proizvodi

01. Devizna postepena štednja
02. Gotovinski Hipotekarni Krediti
03. Devizna štednja- Hypoland klub
04. Intesa Osnovni tekući račun
05. Potrošački krediti sa deviznom klauzulom za ostale građane

Poslednji komentari

Jasmina Radić: SGB je definitivno najgora... /detaljnije/

Nikola S: Kao da u Zakonu o Narodnoj... /detaljnije/

Ivica Maričić: Korisnik sam kredita... /detaljnije/

Ma da: Verovatno najgora banka na... /detaljnije/

Željko: godinama sam stedisa EFG... /detaljnije/

Banke:online/

Sve informacije o bankama i njihovoj ponudi, predstavljenje na ovom sajtu, su informativnog karaktera i neobavezujuće u bilo kom pogledu. Dobijene su iz medija, kao i javno dostupnih informativnih sredstava pojedinih banaka (web prezentacije, štampani i ostali propagandni materijal). S obzirom da, od momenta preuzimanja do momenta objavljivanja, može doći do zastarevanja, Vlasnik portala Banke ONLINE ne odgovara za tačnost objavljenih informacija.