Pratite Banke:online i na Twitteru

Blic novosti iz banaka /

Banca Intesa - Zadovoljstvo klijenata iz ugla studenata

 
// 21.03.2012. 16:08:30

Banca Intesa je najavila početak drugog po redu studentskog konkursa „Dokaži se 100%“ koji podrazumeva takmičenje najtalentovanijih akademaca iz Srbije u izradi projekata iz oblasti upravljanja zadovoljstvom klijenata.U nastojanju da podstakne kreativnost, logičko razmišljanje i takmičarski duh studenata, Banca Intesa pruža mogućnost ovim mladim ljudima da stečeno teorijsko znanje primene u praksi, u realnim poslovnim okolnostima.

I ove godine, pravo učešća na konkursu „Dokaži se 100%“ predviđeno je za studente 3. i 4. godine, kao i apsolvente svih domaćih univerziteta sa prosečnom ocenom iznad 8.00 i dobrim poznavanjem engleskog jezika.  Svi zainteresovani studenti koji ispunjavaju navedene uslove mogu do 15. aprila, da preuzmiu prijavne formulare na zvaničnoj internet stranici Banca Intesa: www.bancaintesa.rs, ali i na fan stranici projekta na najpopularnijoj društvenoj mreži Fejsbuk: www.facebook.com/dokazise100posto.

Selekciju kandidata vršiće Sektor za ljudske resurse Banca Intesa a 12 odabranih polaznika biće podeljeno u 6 takmičarskih timova u okviru kojih će izrađivati rešenja na zadate probleme iz oblasti unapređenja zadovostva klijenata.

Početkom juna, stručni žiri će odabrati pobednički tim u oblasti implementacije i inovacije koji će predstavljati Srbiju na međunarodnom takmičenju u Italiji. Četiri takmičara iz dva najbolje plasirana tima biće nagrađena stipendijom od po 1.000 evra, dok će preostalih osam učesnika za angažovanje na projektu dobiti po 300 evra. Za pobednike međunarodnog nadmetanja predviđena je stručna praksa u Diviziji međunarodnih banaka članica Intesa Sanpaolo Grupe ili letnja škola na prestižnom Universita Cattolica.

Tokom trajanja konkursa, stručni tim Banca Intesa će održati niz uvodnih radionica po fakultetima širom Srbije, kako bi studentima približili tematiku upravljanja zadovoljstvom klijenata, uslove i ciljeve projekta - i odgovorili na sva moguća pitanja vezana za ovogodišnji konkurs.

Na konferenciji za medije prisutnima su se obratili predstavnici poslovnog i akademskog sektora: Alikot Lorans (Aliquot Laurence) direktor za upravljanje zadovoljstvom klijenata u Diviziji međunarodnih  banaka članica Intesa Sanpaolo Grupe, Nevenka Žarkić-Joksimović, prorektor za finansije Univerziteta u Beogradu, Nemanja Stanišić, šef Službe za upravljanje zadovoljstvom klijenata, kao i  Mirjana Dmitrović, finalistkinja prošlogodišnjeg konkursa „Dokaži se 100%“.

Izvor: Banca Intesa

0 0
Ako želite možete ostaviti komentar na ovaj članak.

Anketa

Nema komentara

Ako želite možete ostaviti komentar




Vesti

Povezani članci

Novosti iz banaka

Najčitanije vesti

Najtraženiji bankarski proizvodi

01. Devizna postepena štednja
02. Gotovinski Hipotekarni Krediti
03. Devizna štednja- Hypoland klub
04. Intesa Osnovni tekući račun
05. Potrošački krediti sa deviznom klauzulom za ostale građane

Poslednji komentari

Jasmina Radić: SGB je definitivno najgora... /detaljnije/

Nikola S: Kao da u Zakonu o Narodnoj... /detaljnije/

Ivica Maričić: Korisnik sam kredita... /detaljnije/

Ma da: Verovatno najgora banka na... /detaljnije/

Željko: godinama sam stedisa EFG... /detaljnije/

Banke:online/

Sve informacije o bankama i njihovoj ponudi, predstavljenje na ovom sajtu, su informativnog karaktera i neobavezujuće u bilo kom pogledu. Dobijene su iz medija, kao i javno dostupnih informativnih sredstava pojedinih banaka (web prezentacije, štampani i ostali propagandni materijal). S obzirom da, od momenta preuzimanja do momenta objavljivanja, može doći do zastarevanja, Vlasnik portala Banke ONLINE ne odgovara za tačnost objavljenih informacija.