Pratite Banke:online i na Twitteru

Blic novosti iz banaka /

Banca Intesa - Zadovoljstvo klijenata na prvom mestu

 
// 21.06.2012. 11:15:27

Banca Intesa je proglasila pobednike drugog po redu godišnjeg studentskog konkursa „Dokaži se 100%“, takmičenja u izradi projekata iz oblasti upravljanja zadovoljstvom klijenata. Ana Rakita, studentkinja Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu, i Boban Biserčić, student Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, pobednici su konkursa u oblasti implementacije, dok su Đorđe Petrović i Milan Đorđević, studenti Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu, autori najinovativnijeg projekta po mišljenju stručnog žirija.

Najuspešniji takmičari osvojili su novčane stipendije u visini od po 1.000 evra, kao i priliku da predstavljaju Srbiju na internacionalnom takmičenju u Italiji, na kome će se nadmetati pobednici lokalnih konkursa koji se sprovode u Diviziji internacionalnih banaka članica grupacije Intesa Sanpaolo Grupe. Za pobednike internacionalnog takmičenja predviđena je stručna praksa u Diviziji internacionalnih banaka članica Intesa Sanpaolo Grupe ili letnja škola na prestižnom Universita Cattolica. Ostale učesnike konkursa Banca Intesa je nagradila stipendijom u visini od po 300 evra za zapaženo angažovanje na projektu tokom koga su, kroz timski rad i u saradnji sa mentorima, bili u prilici da teorijsko znanje stečeno na univerzitetu primene u praksi i razviju nove poslovne veštine.

Ovogodišnji konkurs “Dokaži se 100%” raspisan je krajem marta, a program selekcije studenata obuhvatio je 240 prijava. Sektor za ljudske resurse i Služba za upravljanje zadovoljstvom klijenata Banca Intesa intervjuisali su ukupno 98 studenata i izabrali 12 finalista, studenata Univerziteta u Beogradu, Novom Sadu i Nišu. Podeljeni u šest grupa, finalisti su pripremali projekte na zadate teme iz oblasti upravljanja zadovoljstvom klijenata, a stručna komisija u sastavu predstavnika menadžmenta Banca Intesa, Divizije internacionalnih banaka članica Intesa Sanpaolo Grupe i univerziteta, proglasila je najbolja rešenja.

Cilj studentskog konkursa „Dokaži se 100%“ jeste da na poseban način stimuliše kreativnost studenata i inovativan pristup u izradi projekata na polju unapređenja zadovoljstva klijenata, kao i da ustanovi godišnju studentsku nagradu za izvrsne ideje koje doprinose promovisanju i razvoju ove oblasti poslovanja.

Na konferenciji za novinare povodom proglašenja pobednika konkursa o značaju saradnje poslovnog i akademskog sektora govorili su Draginja Đurić, predsednik Izvršnog odbora Banca Intesa Beograd, Lorans Aliko (Laurence Aliquot), direktor Odeljenja za upravljanje zadovoljstvom klijenata u Diviziji internacionalnih banaka članica Intesa Sanpaolo Grupe, i Nevenka Žarkić Joksimović,  prorektor za finansije Univerziteta u Beogradu.

Izvor: Banca Intesa

0 0
Ako želite možete ostaviti komentar na ovaj članak.

Anketa

Nema komentara

Ako želite možete ostaviti komentar




Vesti

Povezani članci

Novosti iz banaka

Najčitanije vesti

Najtraženiji bankarski proizvodi

01. Devizna postepena štednja
02. Gotovinski Hipotekarni Krediti
03. Devizna štednja- Hypoland klub
04. Intesa Osnovni tekući račun
05. Potrošački krediti sa deviznom klauzulom za ostale građane

Poslednji komentari

Jasmina Radić: SGB je definitivno najgora... /detaljnije/

Nikola S: Kao da u Zakonu o Narodnoj... /detaljnije/

Ivica Maričić: Korisnik sam kredita... /detaljnije/

Ma da: Verovatno najgora banka na... /detaljnije/

Željko: godinama sam stedisa EFG... /detaljnije/

Banke:online/

Sve informacije o bankama i njihovoj ponudi, predstavljenje na ovom sajtu, su informativnog karaktera i neobavezujuće u bilo kom pogledu. Dobijene su iz medija, kao i javno dostupnih informativnih sredstava pojedinih banaka (web prezentacije, štampani i ostali propagandni materijal). S obzirom da, od momenta preuzimanja do momenta objavljivanja, može doći do zastarevanja, Vlasnik portala Banke ONLINE ne odgovara za tačnost objavljenih informacija.