Pratite Banke:online i na Twitteru

Blic novosti iz banaka /

Inovativno plaćanje uz elektronske servise Banca Intesa

 
// 2012-07-04 13:07:31

Prepoznajući rastuće potrebe klijenata i prateći najsavremenije trendove u bankarskom poslovanju, Banca Intesa je svoje elektronske servise obogatila novim, inovativnim uslugama kako bi klijentima omogućila da svoje novčane transakcije obavljaju na još praktičniji, jednostavniji i efikasniji način.

U selektovanim ekspoziturama Banca Intesa, klijenti banke od sada su u prilici da realizuju svoje finansijske transakcije korišćenjem infoterminala 24 časa dnevno, sedam dana u nedelji. Fizička lica koja poseduju Maestro, Master Card ili VISA platnu karticu Banca Intesa na infoterminalima mogu dobiti jedinstvenu, objedinjenu uslugu na tržištu koja omogućava uvid u stanje po računima i platnim karticama, štampanje izvoda tekućeg računa i kreditnih kartica i obavljanje bezgotovinskog plaćanja sa tekućeg računa popunjavanjem uplatnice ili jednostavnim očitavanjem bar kod zapisa sa računa. Pravna lica koja poseduju VISA Business Electron karticu takođe mogu koristiti prednosti rada da infoterminalu, koji im obezbeđuje uvid u stanje na računu, kao i štampanje izvoda. Za sve korisnike infoterminala Banca Intesa je omogućila plaćanje računa bez provizije do kraja godine.

„Uvažavajući sve izraženiju potrebu klijenata da uštede svoje vreme i novac, Banca Intesa radi na stalnom usavršavanju i inoviranju svojih elektronskih servisa kako bi na najbolji način izašla u susret njihovim zahtevima i ponudila im najnaprednija rešenja koja u potpunosti odgovaraju njihovom stilu života. Rad na infoterminalu klijentima Banca Intesa pruža brzinu, efikasnost i sigurnost, omogućavajući im da obave svoje transakcije bez čekanja u redu, u bilo kom trenutku, bilo kog dana u nedelji,“ izjavio je Žarko Vukadinović, šef službe za razvoj elektronskih servisa Banca Intesa.

Unapređujući svoje usluge mobilnog bankarstva u skladu sa najnaprednijim komunikacijskim tehnologijama, Banca Intesa je takođe omogućila korišćenje Intesa Mobi servisa i korisnicima Android i iPhone uređaja koji su vlasnici dinarskih tekućih računa banke. Korisnicima svih vrsta računa mesečno održavanje neće biti naplaćivano do kraja godine, a vlasnicima Intesa Hit i Magnifica računa ne naplaćuje se provizija za prvih pet plaćanja mesečno putem elektronskih servisa Online, Mobi i Telefonsko bankarstvo. Aplikacija se može preuzeti sa App Store i Google Play.

Uz to, klijenti Banca Intesa od sada mogu brzo i lako da pronađu najbliži bankomat banke koristeći najnoviji alat elektronskog bankarstva – Intesa Sanpaolo Group ATM locator. Ova usluga omogućava lociranje oko 254 bankomata Banca Intesa u Srbiji i 9.000 bankomata Intesa Sanpaolo, matične grupacije Banca Intesa, u 12 zemalja. Aplikacija je dostupna je na internet sajtu Banca Intesa, sajtovima svih članica Intesa Sanpaolo grupe, kao i App Store i Google Play.

Izvor: Banca Intesa

0 0
Ako želite možete ostaviti komentar na ovaj članak.

Anketa

1 komentara

  • Ivana Jovanovic // 05.07.2012.

    Sve ovo jako lepo zvuci veoma je korisno, ali samo angazujte vise radnike da budu u toku sa internim procedurama,jer sam skoro mesec dana cekala na Visa electron karticu i iz tog razloga platila avionsku kartu 100 eura vise....

    10.0 (1)

Ako želite možete ostaviti komentar




Vesti

Povezani članci

Novosti iz banaka

Najčitanije vesti

Najtraženiji bankarski proizvodi

01. Devizna postepena štednja
02. Gotovinski Hipotekarni Krediti
03. Devizna štednja- Hypoland klub
04. Intesa Osnovni tekući račun
05. Potrošački krediti sa deviznom klauzulom za ostale građane

Poslednji komentari

Jasmina Radić: SGB je definitivno najgora banka i najgore poslovanje SGB banke... Ne ljubaznost im je na prvom mestu,osoblje im jako drsko prema klijentu... Sto dalje od ove banke. /Detaljnije/

Nikola S: Kao da u Zakonu o Narodnoj banci ne postoje i drugi članovi sem čl. 3 (stabilnost cena) na koji se stalno pozivaju iz Narodne banke. Postoje i članovi 4, 14, 43-45 koji govore o stabilnosti kursa dinara. Postavlja se pitanje stabilnosti u odnosu na šta. Tu dolaze do izražaja prirodni zakoni, jer je u svesti većine evropljana EURO mera stabilnosti. To je naravno objašnjivo veličinom ekonomije, odnosno vrednosti koju pokriva ta valuta. Zbog toga kurs dinara nije nikakva nauka niti ima potrebe za fingiranjem tržišnog određivanja kursa dinara u odnosu na euro. Narodna banka ima dovoljne devizne rezerve (tri puta veće od količine dinara u opticaju) da slobodno može da kaže da će /u narednih 10 godina/ otkupljivati euro za 119,50 dinara, a prodavati ga za 120,50. Učesnici na finansijskom tržištu ne moraju trgovati preko Narodne banke, to mogu da rade i između sebe po bilo kom kursu koji im se isplati. /Detaljnije/

Ivica Maričić: Korisnik sam kredita Findomestik banke u Novom Sadu i vrlo sam se iznenadio kada sam u suboru hteo da rešim problem sa kreditom, naletim na zatvorena vrata. Godinama sam član banke Inteza i nikada sa njima nisam imao takvih problema (moram da čekam ponedeljak).Shvatam da je po sredi mera štednje ali isto tako znam da su banke tu radi nas a ne mi radi njih.Takođe, kada treba naplatiti neku sitnu kamatu vrlo su revnosni . . . /Detaljnije/

Ma da: Verovatno najgora banka na svetu... Sada sam srecno razveden od nje. Osoblje katastrofa, usluge katastrofa, prevare i laz na visokom nivou, otimacina i kada spavas. Ja sam sa njima vodio rat, jer su prekrsili ugovor o koriscenju kreditne kartice, ukljucio u pricu Narodnu banku Srbije koja je na kraju bezuslovno stala u odbranu SGB (onaj famozni centar za zastitu korisnika finansijskih usluga - sve sami polupismeni trutovi koji su dobili drzavni posao) i pored svih dostavljenih neoborivih dokaza. Kazu u centru, SGB je u pravu, a vi ako zelite mozete nam podneti zahtev za posredovanje.... o kakvom posredovanju trutovi govore kada su vec bezuslovno stali u odbranu banke? Ja se pitam ko upravlja finansijama u Srbiji, NBS ili privatne banke? /Detaljnije/

Željko: godinama sam stedisa EFG banke i veoma sam zadovoljan /Detaljnije/

Banke:online/

Sve informacije o bankama i njihovoj ponudi, predstavljenje na ovom sajtu, su informativnog karaktera i neobavezujuće u bilo kom pogledu. Dobijene su iz medija, kao i javno dostupnih informativnih sredstava pojedinih banaka (web prezentacije, štampani i ostali propagandni materijal). S obzirom da, od momenta preuzimanja do momenta objavljivanja, može doći do zastarevanja, Vlasnik portala Banke ONLINE ne odgovara za tačnost objavljenih informacija.