Pratite Banke:online i na Twitteru

Blic novosti iz banaka /

Dodatne pogodnosti za plaćanje kreditnim karticama UniCredit Banke

 
// 2012-09-26 15:23:16

UniCredit Banka je dodatno unapredila svoju ponudu kreditnih kartica uvođenjem još jedne pogodnosti koja klijentima obezbeđuje maksimalan komfor i fleksibilnost. Korisnici MasterCard i DinaCard kreditnih kartica, pored standardnih revolving transakcija, od danas svoju kupovinu mogu da podele na rate koje će otplaćivati bez kamate. Bez obzira na to da li se nalaze u zemlji ili inostranstvu, da li se radi o plaćanju robe i usluga ili o podizanju novca na bankomatu, potrošeni iznos klijenti mogu da otplaćuju u 3, 6 ili 12 jednakih mesečnih rata. Pored toga, ovaj model mogu da koriste i oni koji se opredele da obaveze nastale u drugim bankama refinansiraju putem MasterCard kreditnih kartica UniCredit Banke. 

Minimalna visina transakcije koja može da se podeli na rate je 3.000 dinara, dok maksimalni iznos nije definisan. Dodatna pogodnost je i ta da klijenti nisu u obavezi da odmah nakon kupovine odluče da li će potrošeni iznos otplaćivati u ratama, već to mogu da učine u bilo kom trenutku u toku tekućeg meseca. Kako bi korisnici kreditnih kartica UniCredit Banke mogli da koriste ovu pogodnost, neophodno je da, pored raspoloživih sredstava na kartici, imaju aktiviran servis SMS Card Alarm.

Da bi klijenti UniCredit Banke određenu transakciju podelili na 3, 6 ili 12 rata, potrebno je da najpre sačuvaju izveštaj o zaključenoj transakciji koji su dobili putem SMS Card Alarma. Zatim je neophodno da tu istu poruku proslede banci, na broj 5332, sa naznakom na koliko rata žele da podele potrošeni iznos. Klijenti će broj rata definisati upisivanjem sledećeg teksta na početak poruke – rate 3, rate 6 ili rate 12. Nakon slanja poruke klijenti će dobiti SMS potvrdu da je njihov zahtev prihvaćen, a oni koji budu izmirivali dospele rate na vreme i u celosti neće plaćati kamatu. Jednokratna naknada po transakciji ne zavisi od visine potrošenih sredstava, već od broja rata. Za plaćanje na 3 i 6 mesečnih rata naknada iznosi 500 dinara, dok za 12 rata iznosi 1.000 dinara.

Tako će na primer, jednokratna naknada od 500 dinara biti naplaćena ukoliko se klijent opredeli da iznos od 60.000 dinara podeli na 6 rata, a mesečna rata će u tom slučaju iznositi 10.000 dinara.  Sa druge strane, ukoliko se klijent opredeli da isti iznos podeli na 12 rata, jednokratna naknada će iznositi 1.000 dinara, dok će mesečna rata biti 5.000 dinara.

Izvor: UniCredit Banka

0 0
Ako želite možete ostaviti komentar na ovaj članak.

Anketa

Nema komentara

Ako želite možete ostaviti komentar




Vesti

Povezani članci

Novosti iz banaka

Najčitanije vesti

Najtraženiji bankarski proizvodi

01. Devizna postepena štednja
02. Gotovinski Hipotekarni Krediti
03. Devizna štednja- Hypoland klub
04. Intesa Osnovni tekući račun
05. Potrošački krediti sa deviznom klauzulom za ostale građane

Poslednji komentari

Jasmina Radić: SGB je definitivno najgora banka i najgore poslovanje SGB banke... Ne ljubaznost im je na prvom mestu,osoblje im jako drsko prema klijentu... Sto dalje od ove banke. /Detaljnije/

Nikola S: Kao da u Zakonu o Narodnoj banci ne postoje i drugi članovi sem čl. 3 (stabilnost cena) na koji se stalno pozivaju iz Narodne banke. Postoje i članovi 4, 14, 43-45 koji govore o stabilnosti kursa dinara. Postavlja se pitanje stabilnosti u odnosu na šta. Tu dolaze do izražaja prirodni zakoni, jer je u svesti većine evropljana EURO mera stabilnosti. To je naravno objašnjivo veličinom ekonomije, odnosno vrednosti koju pokriva ta valuta. Zbog toga kurs dinara nije nikakva nauka niti ima potrebe za fingiranjem tržišnog određivanja kursa dinara u odnosu na euro. Narodna banka ima dovoljne devizne rezerve (tri puta veće od količine dinara u opticaju) da slobodno može da kaže da će /u narednih 10 godina/ otkupljivati euro za 119,50 dinara, a prodavati ga za 120,50. Učesnici na finansijskom tržištu ne moraju trgovati preko Narodne banke, to mogu da rade i između sebe po bilo kom kursu koji im se isplati. /Detaljnije/

Ivica Maričić: Korisnik sam kredita Findomestik banke u Novom Sadu i vrlo sam se iznenadio kada sam u suboru hteo da rešim problem sa kreditom, naletim na zatvorena vrata. Godinama sam član banke Inteza i nikada sa njima nisam imao takvih problema (moram da čekam ponedeljak).Shvatam da je po sredi mera štednje ali isto tako znam da su banke tu radi nas a ne mi radi njih.Takođe, kada treba naplatiti neku sitnu kamatu vrlo su revnosni . . . /Detaljnije/

Ma da: Verovatno najgora banka na svetu... Sada sam srecno razveden od nje. Osoblje katastrofa, usluge katastrofa, prevare i laz na visokom nivou, otimacina i kada spavas. Ja sam sa njima vodio rat, jer su prekrsili ugovor o koriscenju kreditne kartice, ukljucio u pricu Narodnu banku Srbije koja je na kraju bezuslovno stala u odbranu SGB (onaj famozni centar za zastitu korisnika finansijskih usluga - sve sami polupismeni trutovi koji su dobili drzavni posao) i pored svih dostavljenih neoborivih dokaza. Kazu u centru, SGB je u pravu, a vi ako zelite mozete nam podneti zahtev za posredovanje.... o kakvom posredovanju trutovi govore kada su vec bezuslovno stali u odbranu banke? Ja se pitam ko upravlja finansijama u Srbiji, NBS ili privatne banke? /Detaljnije/

Željko: godinama sam stedisa EFG banke i veoma sam zadovoljan /Detaljnije/

Banke:online/

Sve informacije o bankama i njihovoj ponudi, predstavljenje na ovom sajtu, su informativnog karaktera i neobavezujuće u bilo kom pogledu. Dobijene su iz medija, kao i javno dostupnih informativnih sredstava pojedinih banaka (web prezentacije, štampani i ostali propagandni materijal). S obzirom da, od momenta preuzimanja do momenta objavljivanja, može doći do zastarevanja, Vlasnik portala Banke ONLINE ne odgovara za tačnost objavljenih informacija.