Pratite Banke:online i na Twitteru

Blic novosti iz banaka /

Banca Intesa - Zadovoljstvo klijenata u centru pažnje

 
// 2011-06-22 15:23:35

Banca Intesa je proglasila pobednike prvog godišnjeg studentskog konkursa Dokaži se 100%. Jovana Đapa i Mirjana Dmitrović, studentkinje Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu, pobednice su konkursa Dokaži se 100% u oblasti implementacije, a Bojan Đuričković, student Fakulteta tehničkih nauka Univerziteta u Novom Sadu i Milena Popin, studentkinja Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Novom Sadu, autori su najboljeg projekta iz oblasti inovacije, po mišljenju stručnog žirija.

Pobednici konkursa osvojili su novčane stipendije u visini od po 1.000 evra, priliku da predstavljaju Srbiju na internacionalnom takmičenju u Italiji, kao i mogućnost obavljanja plaćene stručne prakse u Banca Intesa u trajanju do tri meseca. Za pobednike internacionalnog nadmetanja predviđena je stručna praksa u Diviziji internacionalnih banaka članica Intesa Sanpaolo Grupe ili letnja škola na prestižnom Universita Cattolica.

Tokom mesec dana 12 najboljih studenata Univerziteta u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu razvijalo je projekte na zadate teme iz oblasti upravljanja zadovoljstvom klijenata, a stručna komisija čiji su članovi bili predstavnici menadžmenta Banca Intesa Beograd, Divizije internacionalnih banaka članica Intesa Sanpaolo Grupe i predstavnici univerziteta, donelo je odluku o najboljim projektima iz oblasti implementacije i inovacije.

Ostali učesnici konkursa dobili su novčanu nagradu u vrednosti od po 300 evra za izvrsno angažovanje na projektu tokom kojeg su, kroz timski rad i u saradnji sa mentorima, stručnjacima za upravljanje zadovoljstvom klijenata Banca Intesa Beograd, bili u prilici da razvijaju svoje znanje i veštine kroz realne poslovne situacije i izazove.

Cilj konkursa Dokaži se 100%, koji će Banca Intesa svake godine organizovati za studente svih univerziteta u Srbiji, jeste da na poseban način stimuliše kreativnost studenata i inovativan pristup u rešavanju zadataka iz oblasti unapređenja zadovoljstva klijenata, ali i da ustanovi godišnju studentsku nagradu za izvrsne ideje koje doprinose promovisanju i razvoju ove oblasti poslovanja.
 
Na konferenciji za novinare povodom proglašenja pobednika konkursa Dokaži se 100% o značaju saradnje poslovnog i akademskog sektora kao i o dobitima koje iz takve saradnje proizilaze za studente, govorili su prof. dr Sima Avramović, predsednik Saveta Univerziteta u Beogradu, Adriana Saita, direktor Sektora za marketing i prodaju Divizije međunarodnih banaka članica Intesa Sanpaolo grupacije, Alikot Lorans Mari Klod (Aliquot Laurence Marie Claude), direktor Odeljenja za upravljanje zadovoljstvom klijenata u Diviziji internacionalnih banaka članica Intesa Sanpaolo Grupe i Draginja Đurić, predsednik Izvršnog odbora Banca Intesa Beograd.

Izvor: Banca Intesa

0 0
Ako želite možete ostaviti komentar na ovaj članak.

Anketa

Nema komentara

Ako želite možete ostaviti komentar




Vesti

Povezani članci

Novosti iz banaka

Najčitanije vesti

Najtraženiji bankarski proizvodi

01. Devizna postepena štednja
02. Gotovinski Hipotekarni Krediti
03. Devizna štednja- Hypoland klub
04. Intesa Osnovni tekući račun
05. Potrošački krediti sa deviznom klauzulom za ostale građane

Poslednji komentari

Jasmina Radić: SGB je definitivno najgora banka i najgore poslovanje SGB banke... Ne ljubaznost im je na prvom mestu,osoblje im jako drsko prema klijentu... Sto dalje od ove banke. /Detaljnije/

Nikola S: Kao da u Zakonu o Narodnoj banci ne postoje i drugi članovi sem čl. 3 (stabilnost cena) na koji se stalno pozivaju iz Narodne banke. Postoje i članovi 4, 14, 43-45 koji govore o stabilnosti kursa dinara. Postavlja se pitanje stabilnosti u odnosu na šta. Tu dolaze do izražaja prirodni zakoni, jer je u svesti većine evropljana EURO mera stabilnosti. To je naravno objašnjivo veličinom ekonomije, odnosno vrednosti koju pokriva ta valuta. Zbog toga kurs dinara nije nikakva nauka niti ima potrebe za fingiranjem tržišnog određivanja kursa dinara u odnosu na euro. Narodna banka ima dovoljne devizne rezerve (tri puta veće od količine dinara u opticaju) da slobodno može da kaže da će /u narednih 10 godina/ otkupljivati euro za 119,50 dinara, a prodavati ga za 120,50. Učesnici na finansijskom tržištu ne moraju trgovati preko Narodne banke, to mogu da rade i između sebe po bilo kom kursu koji im se isplati. /Detaljnije/

Ivica Maričić: Korisnik sam kredita Findomestik banke u Novom Sadu i vrlo sam se iznenadio kada sam u suboru hteo da rešim problem sa kreditom, naletim na zatvorena vrata. Godinama sam član banke Inteza i nikada sa njima nisam imao takvih problema (moram da čekam ponedeljak).Shvatam da je po sredi mera štednje ali isto tako znam da su banke tu radi nas a ne mi radi njih.Takođe, kada treba naplatiti neku sitnu kamatu vrlo su revnosni . . . /Detaljnije/

Ma da: Verovatno najgora banka na svetu... Sada sam srecno razveden od nje. Osoblje katastrofa, usluge katastrofa, prevare i laz na visokom nivou, otimacina i kada spavas. Ja sam sa njima vodio rat, jer su prekrsili ugovor o koriscenju kreditne kartice, ukljucio u pricu Narodnu banku Srbije koja je na kraju bezuslovno stala u odbranu SGB (onaj famozni centar za zastitu korisnika finansijskih usluga - sve sami polupismeni trutovi koji su dobili drzavni posao) i pored svih dostavljenih neoborivih dokaza. Kazu u centru, SGB je u pravu, a vi ako zelite mozete nam podneti zahtev za posredovanje.... o kakvom posredovanju trutovi govore kada su vec bezuslovno stali u odbranu banke? Ja se pitam ko upravlja finansijama u Srbiji, NBS ili privatne banke? /Detaljnije/

Željko: godinama sam stedisa EFG banke i veoma sam zadovoljan /Detaljnije/

Banke:online/

Sve informacije o bankama i njihovoj ponudi, predstavljenje na ovom sajtu, su informativnog karaktera i neobavezujuće u bilo kom pogledu. Dobijene su iz medija, kao i javno dostupnih informativnih sredstava pojedinih banaka (web prezentacije, štampani i ostali propagandni materijal). S obzirom da, od momenta preuzimanja do momenta objavljivanja, može doći do zastarevanja, Vlasnik portala Banke ONLINE ne odgovara za tačnost objavljenih informacija.