Pratite Banke:online i na Twitteru

Blic novosti iz banaka /

Banca Intesa - Zadovoljstvo klijenata iz ugla studenata

 
// 2012-03-21 16:08:30

Banca Intesa je najavila početak drugog po redu studentskog konkursa „Dokaži se 100%“ koji podrazumeva takmičenje najtalentovanijih akademaca iz Srbije u izradi projekata iz oblasti upravljanja zadovoljstvom klijenata.U nastojanju da podstakne kreativnost, logičko razmišljanje i takmičarski duh studenata, Banca Intesa pruža mogućnost ovim mladim ljudima da stečeno teorijsko znanje primene u praksi, u realnim poslovnim okolnostima.

I ove godine, pravo učešća na konkursu „Dokaži se 100%“ predviđeno je za studente 3. i 4. godine, kao i apsolvente svih domaćih univerziteta sa prosečnom ocenom iznad 8.00 i dobrim poznavanjem engleskog jezika.  Svi zainteresovani studenti koji ispunjavaju navedene uslove mogu do 15. aprila, da preuzmiu prijavne formulare na zvaničnoj internet stranici Banca Intesa: www.bancaintesa.rs, ali i na fan stranici projekta na najpopularnijoj društvenoj mreži Fejsbuk: www.facebook.com/dokazise100posto.

Selekciju kandidata vršiće Sektor za ljudske resurse Banca Intesa a 12 odabranih polaznika biće podeljeno u 6 takmičarskih timova u okviru kojih će izrađivati rešenja na zadate probleme iz oblasti unapređenja zadovostva klijenata.

Početkom juna, stručni žiri će odabrati pobednički tim u oblasti implementacije i inovacije koji će predstavljati Srbiju na međunarodnom takmičenju u Italiji. Četiri takmičara iz dva najbolje plasirana tima biće nagrađena stipendijom od po 1.000 evra, dok će preostalih osam učesnika za angažovanje na projektu dobiti po 300 evra. Za pobednike međunarodnog nadmetanja predviđena je stručna praksa u Diviziji međunarodnih banaka članica Intesa Sanpaolo Grupe ili letnja škola na prestižnom Universita Cattolica.

Tokom trajanja konkursa, stručni tim Banca Intesa će održati niz uvodnih radionica po fakultetima širom Srbije, kako bi studentima približili tematiku upravljanja zadovoljstvom klijenata, uslove i ciljeve projekta - i odgovorili na sva moguća pitanja vezana za ovogodišnji konkurs.

Na konferenciji za medije prisutnima su se obratili predstavnici poslovnog i akademskog sektora: Alikot Lorans (Aliquot Laurence) direktor za upravljanje zadovoljstvom klijenata u Diviziji međunarodnih  banaka članica Intesa Sanpaolo Grupe, Nevenka Žarkić-Joksimović, prorektor za finansije Univerziteta u Beogradu, Nemanja Stanišić, šef Službe za upravljanje zadovoljstvom klijenata, kao i  Mirjana Dmitrović, finalistkinja prošlogodišnjeg konkursa „Dokaži se 100%“.

Izvor: Banca Intesa

0 0
Ako želite možete ostaviti komentar na ovaj članak.

Anketa

Nema komentara

Ako želite možete ostaviti komentar




Vesti

Povezani članci

Novosti iz banaka

Najčitanije vesti

Najtraženiji bankarski proizvodi

01. Devizna postepena štednja
02. Gotovinski Hipotekarni Krediti
03. Devizna štednja- Hypoland klub
04. Intesa Osnovni tekući račun
05. Potrošački krediti sa deviznom klauzulom za ostale građane

Poslednji komentari

Jasmina Radić: SGB je definitivno najgora banka i najgore poslovanje SGB banke... Ne ljubaznost im je na prvom mestu,osoblje im jako drsko prema klijentu... Sto dalje od ove banke. /Detaljnije/

Nikola S: Kao da u Zakonu o Narodnoj banci ne postoje i drugi članovi sem čl. 3 (stabilnost cena) na koji se stalno pozivaju iz Narodne banke. Postoje i članovi 4, 14, 43-45 koji govore o stabilnosti kursa dinara. Postavlja se pitanje stabilnosti u odnosu na šta. Tu dolaze do izražaja prirodni zakoni, jer je u svesti većine evropljana EURO mera stabilnosti. To je naravno objašnjivo veličinom ekonomije, odnosno vrednosti koju pokriva ta valuta. Zbog toga kurs dinara nije nikakva nauka niti ima potrebe za fingiranjem tržišnog određivanja kursa dinara u odnosu na euro. Narodna banka ima dovoljne devizne rezerve (tri puta veće od količine dinara u opticaju) da slobodno može da kaže da će /u narednih 10 godina/ otkupljivati euro za 119,50 dinara, a prodavati ga za 120,50. Učesnici na finansijskom tržištu ne moraju trgovati preko Narodne banke, to mogu da rade i između sebe po bilo kom kursu koji im se isplati. /Detaljnije/

Ivica Maričić: Korisnik sam kredita Findomestik banke u Novom Sadu i vrlo sam se iznenadio kada sam u suboru hteo da rešim problem sa kreditom, naletim na zatvorena vrata. Godinama sam član banke Inteza i nikada sa njima nisam imao takvih problema (moram da čekam ponedeljak).Shvatam da je po sredi mera štednje ali isto tako znam da su banke tu radi nas a ne mi radi njih.Takođe, kada treba naplatiti neku sitnu kamatu vrlo su revnosni . . . /Detaljnije/

Ma da: Verovatno najgora banka na svetu... Sada sam srecno razveden od nje. Osoblje katastrofa, usluge katastrofa, prevare i laz na visokom nivou, otimacina i kada spavas. Ja sam sa njima vodio rat, jer su prekrsili ugovor o koriscenju kreditne kartice, ukljucio u pricu Narodnu banku Srbije koja je na kraju bezuslovno stala u odbranu SGB (onaj famozni centar za zastitu korisnika finansijskih usluga - sve sami polupismeni trutovi koji su dobili drzavni posao) i pored svih dostavljenih neoborivih dokaza. Kazu u centru, SGB je u pravu, a vi ako zelite mozete nam podneti zahtev za posredovanje.... o kakvom posredovanju trutovi govore kada su vec bezuslovno stali u odbranu banke? Ja se pitam ko upravlja finansijama u Srbiji, NBS ili privatne banke? /Detaljnije/

Željko: godinama sam stedisa EFG banke i veoma sam zadovoljan /Detaljnije/

Banke:online/

Sve informacije o bankama i njihovoj ponudi, predstavljenje na ovom sajtu, su informativnog karaktera i neobavezujuće u bilo kom pogledu. Dobijene su iz medija, kao i javno dostupnih informativnih sredstava pojedinih banaka (web prezentacije, štampani i ostali propagandni materijal). S obzirom da, od momenta preuzimanja do momenta objavljivanja, može doći do zastarevanja, Vlasnik portala Banke ONLINE ne odgovara za tačnost objavljenih informacija.